Zdravo hujšanje

Hujšanje je ena najbolj vročih tem zadnje desetletje. Hujšanja pa se lotimo skoraj vsi vsaj en krat v življenju. O tem nas tudi učijo različni mediji in slavne osebnosti. Tudi po radiu in televiziji pa se oglašujejo različne kreme in pripomočki za pospešeno hujšanje. Vendar pa je dobro vedeti, da vse ni resnično kar vidimo na televiziji ali slišimo v medijih. Večina ljudi se hujšanja loti čisto narobe. Večina ljudi hujša tako, da si zmanjša število obrokov in količine hrane. Vendar pa se ne zavedajo, da kakor hitro so shujšali se bodo tudi zredili. Edin način zdravega hujšanja je zelo počasen in varen način. Vsekakor ne zmanjšujte obroke in količino hrane, saj ko boste prenehali z dieto bodo vaši kilogrami prišli zelo hitro nazaj. Zdravo hujšanje je kombinacija športnih aktivnosti in veliko zdrave hrane. Kadar govorimo o hujšanju zmanjšamo vnos ogljikovih hidratov v telo in povečamo vnos proteinov oz. beljakovin, ki pomagajo pri gradnji mišic in kurjenju maščob. Pomagate pa si lahko tudi z različnimi prehranskimi dopolnili, ki bodo pomagali pri doseganju vaših želenih ciljev. Ker velikokrat ne  vnesemo v telo zadostno količino beljakovin si pomagamo z različnimi beljakovinskimi prehranskimi dopolnili, ki pa jih lahko kupite v različnih športnih trgovinah in prav tako tudi preko spleta. Kadar telovadite in hkrati hujšanje bodo beljakovine najpomembnejše za vaše telo, saj bodo pomagale regenerirati mišice in pomagale bodo topiti maščobe. Najboljši treningi za hujšanje pa so ravno cardio treningi, pri katerih je cilj, da pospešite bitje srca, tako boste pokurili več maščob. Kadar hujšate morate pokuriti več maščob kot jih zaužijete, kadar pa govorimo o pridobivanju telesne mase in mišične mase pa je postopek ravno obraten. Kadar hujšate pa se boste morali odpovedati- čokoladi, bonbonom, čipsu in sladoledu, torej sladkorju. Sladkor je največkrat razlog za prekomerno teži in nastanek celulita pri ženskah. Kadar hujšate se povsem odpovejte sladkorju in ga nadomestite z naravnimi sadnimi sladkorji. Ko boste začutili potrebo po sladkorju si privoščite sadje ali sadne smootie, ki so naraven način sladkanja, ki pomagajo pri zdravem hujšanju. Vsekakor pa n pretiravajte z vnosom sadja v telo saj je sadje tudi fruktoza, ki na telo deluje podobno kot sladkor. Sadje ne zaužite pred spanjem, saj s tem želodcu utežite proces presnove, saj sadje velikokrat gnije v želodcu ravno ponoči, ko spite.

Dieta: izberite dieto, ki bo primerna za vas, saj je vsak človek različen. Prebrskajte na internetu ali si poiščite strokovno pomoč, če ne boste natanko vedeli kaj počnete. Vsako človeško telo za normalno delovanje potrebuje različne vitamine in minerali, ki jih pa velikokrat skozi današnjo hrano ne moremo zaužiti. Zato si pomagajte z različnimi vitamini in minerali v kapsulah, ki jih lahko kupite v športnih trgovinah in trgovinah z športno prehrano in dopolnili. Dosegljivi so tudi preko spleta. Kupite pa lahko tudi zelo učinkovite t.i. fatt burnerje, ki pomagajo hitreje topiti maščobe skozi dan. Sestavite si dieto, ki bo vsebovala vse potrebne snovi za vaše telo in hkrati vam bo pomagala pri izgubi teže in dosego ciljev. Vse je odvisno od vas! Bodite pozitivno usmerjeni in naravnani, ter si vzemite dovolj časa zase in za športne aktivnosti, ki so še tako pomembne. Bodite predani svoji dieti in imejte svojo rutino in disciplino. Kar pa je najbolj pomembno, da spite vsaj 7 ur ali več, tako bo vaše telo sposobno celiti uničene mišice, ki se uničijo med treningom. Mišice se zacelijo in se pojavijo v močnejši in boljši obliki. Začetniki boste prve rezultate lahko opazili že v 2 tednu vaje, nekateri, ki pa so že športno aktivni pa bodo potrebovali kar 3x več časa za napredek. Najbolj pomembna je motivacija!! Motivirajte se z različnimi pripomočki , ki vas bodo vodile v pravo smer. Nikar ne obupajte! Kadar ste na meji da bi obupali, se spomnite zakaj ste sploh začeli! Ko boste videli prve rezultate, bo postala to vaša obsesija…